Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bűbájos Bajkeverő

Friss topikok

  • Lecter Hannibál: Én nagyon sajnálom, hogy vége a történetnek és hogy ilyen tragikus vége lett.. de mindennek ellené... (2014.02.13. 18:48) Bájos Bajkeverő
  • Lecter Hannibál: Nagyon jó a történet, és eddig minden részét elolvastam ;) és csak igy tovább :) (2014.01.29. 04:28) Bájos Bajkeverő
  • Mágikus Laura: Egy kis erotika: magicmilf.blog.hu/2014/01/03/egy_bortura_tortenete (2014.01.06. 11:47) Erotikus filmek

Címkék

anál (17) bajkeverő (37) Bájos (38) bájos bajkeverő (38) erotika (45) film (7) gruppen (14) leszbi (14) maszti (31) nyalás (20) szex (43) szopás (29) teen (10) Címkefelhő

Bájos Bajkeverő

2013.12.23. 05:08 | Bűbájos Bajkeverő | Szólj hozzá!

Reggel olyan történt velem, ami utoljára kiskoromban fordult elő, és akkor is csak különleges alkalmakkor. Ákos ágyba hozta nekem a reggelit. Nagyon jó érzés volt, hogy ennyire odafigyel rám. Füli érő mosollyal toltam magamba a rántottát, ő pedig csak figyelt.

-          Mit nézel? –kérdeztem teli szájjal, vigyorogva.

-          Olyan aranyos vagy, ahogy eszel. –nevetett.

-          Kapd be. –vágtam rá, persze nem komolyan gondolva.

Ott ült az ágy szélén, és nézett. Fura, kellemes érzés volt. Részben talán azért is, mert már rég fordult elő, hogy nem a saját ágyamban ébredtem. Ugyanakkor olyan volt, mintha mindig is oda tartoztam volna. Ez az érzés megmagyarázhatatlan. Egyszerűen csak úgy éreztem, mintha megtaláltam volna a helyem. El tudnám ott képzelni vele magam. Hallom, ahogy a gyerekeink kacagva futnak át a nappalin, ránk rontanak, az ágyra ugranak, és bebújnak közénk. Egyre jobban vágyom erre az érzésre, életre. Lehet, hogy kezdek megöregedni. Vén picsa lettem, akin egyre több a felelősség.
Miután végeztem a reggelivel, elmentünk, és vettünk egy közös zuhanyt. Jó volt érezni a bőrömön a forró víz simogatását, és persze Ákosét is. Az egész testem beszappanozta, majd lemosta, a keze viszont megállt a puncimnál, és gyengéden masszírozni kezdte. Én már a simogatásától is teljesen felizgultam. Puncim forrón lüktetett, testem átjárta a vágy, és odalent mindennél jobban vágytam a kényeztetésre.
A kabin falának nyomott, megcsókolt, egyik kezével lent dolgozott, másikkal a melleim markolászta, majd apró csókokkal indult el lefelé. Nem tudom miért, de tőle totál készen vagyok minden alkalommal, és sokkal jobban fel tud izgatni, mint bárki más. Mire a puncimhoz ért, az már készen állt felrobbanni, kitörni, mint egy vulkán. Körbecsókolta, nyelvével beleszántott, majd rá tapadt, és vadul csókolta, nyalta, szívta. Két kézzel a seggembe kapaszkodott, majd egyikkel egyre beljebb kalandozott, majd hirtelen egy ujjal a seggembe hatolt. Éreztem, hogy ez fog történni. Totál benyomta, majd ujjazni kezdte. Én ettől még jobban felizgultam. Odalent készen álltam az évszázad legnagyobb kitörésére. Próbáltam visszafogni magam, nyújtani, húzni az időt, míg lehet, de Ákos olyannyira felizgatott, hogy képtelenség volt időt nyernem. Puncim hatalmas robbanással tőrt ki. Testem beleremegett, miközben átjárta az orgazmus kellemes érzése. Ő ekkor leállt, egyik lábam felemelte, farkát a még élvező nyílásomhoz igazította, és belém tolta. A hátába kapaszkodtam, ő le smártolt, és dugni kezdett. Gyors csípőmozgással járt ki-be a puncimba, miközben én még az orgazmus hatása alatt voltam. Kezemmel feszes hátsó felébe kapaszkodtam, simogattam. Nem is kellet sok, hogy munkája beérjen. Odabent ismét robbanás történt, megfeszültem, testemen végig szaladt a kellemes érzés, hangosan ziháltam, ő még lökött rajtam párat, ami még intenzívebbé tette az érzést, majd elélvezett.
A fürcsi után együtt készítettük el az ebédet, kedvencemet rántott sajtot tartárral, és szalma krumplival.
Délután megnéztünk egy filmet, párnacsatáztunk, amit természetesen én nyertem meg.
Este pedig hazahozott. Ismét nagyon jól éreztem vele magam. Úgy érzem, hogy napról napra jobban szeretem. Hiányzik minden pillanatban, mikor nincs velem. Majd megveszek, hogy újra láthassam, érezhessem, csókolhassam, szeretkezhessek vele. Őrült dolog ez a szerelem, de örülök, hogy részem lehet benne, mert életemben először végre boldog vagyok. Igazán boldog, és ez az állapot semmilyen más állapothoz nem fogható. A világ legeslegjobb érzése, néha úgy érzem még egy orgazmusnál is sokkal jobb.

A bejegyzés trackback címe:

https://bubajosbajkevero.blog.hu/api/trackback/id/tr685705219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: szex erotika szopás maszti anál bajkeverő bájos bajkeverő Bájos
süti beállítások módosítása