Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bűbájos Bajkeverő

Friss topikok

  • Lecter Hannibál: Én nagyon sajnálom, hogy vége a történetnek és hogy ilyen tragikus vége lett.. de mindennek ellené... (2014.02.13. 18:48) Bájos Bajkeverő
  • Lecter Hannibál: Nagyon jó a történet, és eddig minden részét elolvastam ;) és csak igy tovább :) (2014.01.29. 04:28) Bájos Bajkeverő
  • Mágikus Laura: Egy kis erotika: magicmilf.blog.hu/2014/01/03/egy_bortura_tortenete (2014.01.06. 11:47) Erotikus filmek

Címkék

anál (17) bajkeverő (37) Bájos (38) bájos bajkeverő (38) erotika (45) film (7) gruppen (14) leszbi (14) maszti (31) nyalás (20) szex (43) szopás (29) teen (10) Címkefelhő

Bájos Bajkeverő

2014.01.06. 04:41 | Bűbájos Bajkeverő | Szólj hozzá!

Bájos Bajkeverő

2014 1. hét

A hét második fele lazábbra sikerült. Komoly elhatározásra jutottam. Teljesen új életet kezdek, hátra hagyok mindent, és ez az év életem egyik legboldogabb éve lesz.
A lehetőségek adottak, hiszen életem szerelmével lehetek, együtt megyünk külföldre dolgozni, ahol elég sok pénzt kereshetek ahhoz, hogy végre a saját lábamra álljak, és ne kelljen a saját testemből megélnem.
Péntek reggelre Ákosnak egy elég komoly ötlete támadt. Elég sokáig lustálkodtunk, engem még mindig lehangolt az, amit a három srác tett velem. Végig nyúltam az ágyon, a takarót magam alá gyűrtem, és végig néztem meztelen testemen. Az eget beragyogó nap ablakon át betévedő sugarai végig csiklandoztak, és szó szerint feltöltöttek energiával. Ákos felém fordult, lágyan simogatni kezdte a pocimat, majd megcsókolt

-          Csodaszép vagy –súgta a fülembe, én pedig elpirultam.

-          Köszönöm –néztem rá fülig érő mosollyal. Az egész napot át tudtam volna lustálkodni mellette. Annyira szeretem, hogy azt elmondani nem lehet. Olyan erős bennem az iránta érzett szerelem, hogy szinte felrobban a testem.

-          Tudod mire gondoltam? –a szemei ragyogtak, éreztem, hogy komoly dologról lesz szó. Felkönyökölt, a kezével a testem simogatta, végig nézett rajtam, majd a tekintete rám szegeződött.

-          Mire? –nem tudtam, hogy mit szeretne mondani. Ránéztem, és kíváncsian vártam, hogy belekezdjen.

-          Arra –keze a hasamról a lábam közé tévedt. Ösztönösen nyitottam szét őket terpeszbe, ő pedig masszírozni kezdte az idő közben már benedvesedett puncimat. – hogy ideköltözhetnél hozzám.

-          Hozzád? –kérdeztem vissza meglepetten. Sok minden átfutott az agyamon azzal kapcsolatban, hogy mit szeretne mondani, csak ez nem. Hirtelen azt sem tudtam, hogy mit mondhatnék. Semmire sem vágyom jobbra, mint hogy vele élhessek. Ő pedig felajánlotta.

-          Na, mit mondasz lepkécske? –láttam, hogy izgul a válaszom miatt, és alig várja, hogy mondjak valamit, vagyis, hogy igent mondjak.

-          Hát –kezdtem hozzá bátortalanul. Ő közben keményebb tempóra váltott odalent, és az egész testem felforrósodott- nagyon szeretnék ideköltözni, de nekem nincs bevételem, nem akarom, hogy eltarts.

-          Pár hét és megyünk Londonba, kibírom valahogy, és ha itt laksz annak több előnye is lesz.

-          Na, ne csigázz –mosolyogtam- például?

-          Minden reggel kényeztethetlek –vigyorgott, csókkal ébreszthetlek, esténként szeretkezhetünk, és egymást ölelve aludhatunk el. Valamint –szabad kezével a melleim becézgette- lesz egy bentlakásos takarítónőm.

-          Tudtam én –nevettem- csak emiatt kellek, hogy legyen, ki főzzön, és mosson rád.

-          Hát most lebuktam –vigyorgott.

-          Fizetséget is kérek ám.

-          Pénzem nincs, de természetben tudok fizetni –vigyorgott ismét, és a nyakamba csókolt, nekem pedig ennyi épp elég volt. Odalent kitörtem, mint egy vulkán, a kellemes bizsergés végig söpört a testemen, én pedig behunyt szemmel, levegő után kapkodva élveztem el.

Ákos sem tétovázott. Fölém mászott, és álló cerkáját a hegyezőmbe tolta, és kefélni kezdett. Rám hajolt, nyakamba csókolt, és farkát tövig belém nyomta. Az élvezet ettől még intenzívebb lett. Kitöltött odabent, én pedig átadtam magam neki, ő pedig egyre vadabban ostromolt, míg végül meg nem feszült. Éreztem, ahogy farka még nagyobb lesz, szinte felnyársal vele, és belém élvez.

-          Mi volt ez? –a szemébe néztem- Fél perc? –kuncogtam.

-          Még annyi se –mosolygott- totál felizgattál, lehetnél egy kicsit rondább is.

-          Majd növesztek szakállat –vigyorogtam.

-          Na, ne izgass- nevetett ő is, és még lökött párat rajtam, majd kihúzta belőlem a szerszámát- inkább adj választ. –dőlt mellém.

-          Igen –lihegtem ki számon a választ. Nem tudtam, hogy mindez jó lesz-e, de vele akartam élni. Vele akarok élni.

A nap hátralevő része gyorsan eltelt. Gondolataim az együtt élés körül jártak, képzeletben már vele laktam, és totál fel voltam dobódva. Ujjongva hívtam fel Bogit, aki velem együtt örült, és megígérte, hogy segítenek.
Az éjszakát még Ákosnál töltöttem, aztán reggel korán hazamentem. Fogalmam sem volt róla, hogy anyu mit fog ehhez az egészhez szólni. Csak remélni tudtam, hogy nem fog kiakadni, és esetleg még örülni is fog.
Azt tudta, hogy Londonba készülök. Nehezen fogadta el a döntésem, de tudta, hogy a mai világban sokkal nehezebb boldogulni, és ott jobbak a lehetőségek, mint itthon. A kormány folyamatosan olyan döntéseket hoz, amivel megnehezíti az emberek életét, és egyszerűen nincs más választás, mint elmenni. Sok ismerősöm költözött az elmúlt időszakban külföldre, és még többen tervezik, hogy elmennek. A legtöbben pedig véglegesen mennek ki, már nem akarnak visszajönni. Minek? Nyomorogni? Ugyan már…
Szóval izgatottan mentem haza, leültettem anyut a konyhába, és elmondtam neki, hogy mi a helyzet.
Kikerekedett szemekkel nézett rám, azt mondta, hogy nem érti hova ez a nagy sietség, és szerinte elkapkodjuk ezt az egészet, ugyanakkor talán mégis jó, mert így már London előtt kipróbálhatjuk a közös életet, és még jobban megismerhetjük egymást. Megölelt, és sok szerencsét kívánt, én pedig könnyezve vonultam a szobámba, hogy csomagoljak.
Ákos kora délutánra ígérte magát, Bogit is arra hívtam. Nem volt sok cuccom, úgy terveztük, hogy egy fordulóval befér minden, és csak egyszer fordulunk. Bútoraim nincsenek, csak ruhákat kellett zsákolnom, meg egy-két személyes tárgyat, persze mire mindent sikerült becsomagolnom, arra már halomban álltak a jól megrakott fekete zsákok a szobám közepén, és rá kellett jönnöm, hogy sokkal több holmim van annál, mint azt én gondoltam.
Költöztetőim kettő után érkeztek pár perccel. Nem volt egyszerű dolgunk, de végül sikerült mindent bepréselnünk a két kocsiba, és nem kellett még egyet fordulnunk. Anyunak adtam két puszit, öcsi nem volt otthon, míg a nagybátyám ebéd után lelépett. Féltem, hogy rám támad, vártam, hogy miközben pakolok, bejön, és osztja majd az észt. A pénz egyből elővettem, és eltettem, nehogy meglássa, de végül békén hagyott. Nem tudom, mit gondol, de nem is érdekel. Eljöttem onnan, és ez kell ahhoz, hogy új életet tudjak kezdeni. Nem lesz a nagybátyám, akitől rettegtem, és nem lesz Márk sem, akit én vezettem be a szex rejtett világába.
Bogi és a pasija majdnem éjfélig maradtak. Beszórtuk a zsákjaimat a hálóba, pár cuccot kipakoltam, aztán leültünk a nappaliba beszélgetni, és borozni. Én estére totál részeg lettem, és forgott velem az egész lakás. Nem tudom, hogy én ittam-e többet, vagy a többiek bírták jobban, de úgy tűnt, hogy nekik semmi bajuk.
Bogiék távozásánál már arra is képtelen voltam, hogy feltápászkodjak a kanapéról. Vigyorogva intettem nekik búcsút, Ákos kikísérte őket, majd visszajött hozzám. Felkapott és a szobába vitt.

-          Isten hozta szerény hajlékomban hölgyem –vigyorgott, majd az ágyra fektetett, és levetkőztetett.

-          Hello szépfiú –kuncogtam- eljössz velem egy körre?

-          Akár kettőre is – a szemembe nézett. Olyan szépek a szemei, és a tekintete egyszerűen levesz vele a lábamról. Elég egy röpke pillantás tőle, és máris remegni kezdenek a térdeim. Ő az első olyan pasi az életemben, akinek ezt sikerült elérnie, és ekkora hatással lennie rám.

Néztem, ahogy meztelenre vetkőzik. Megcsodáltam izmos testét, bevetésre kész merevedését, és eláztam odalent. Ő odalépett hozzám, lehúzta a felsőm, a nadrágom, majd a maradék ruhadarabjaim. Apró csókot lehelt a melleimre, majd szétnyitotta a lábaim, és lüktető ágyékomnak esett. Körbepuszilta legféltettebb kincsem, aztán nyelvével végig szaladt nedves kanyonomban. Felnézett rám. Tekintete legalább annyira tüzes volt, mint az enyém. Alig vártam, hogy ismét belém csókoljon, érezzem nyelvét odalent, és élvezhessem a játékát.
Nem váratott sokáig. Ismét puszikkal halmozott el, majd munkának látott. Nyelve simogatni kezdte a csiklóm, kóstolgatta, becézgette, én pedig egyre nehezebben lélegeztem. Minden érintésnél megremegtem. Nyelve mellett az ujjait is bevetette. Két ujját puncimba dugta, és ujjaival hívogatóan izgatott odabent. Nem is kellett több, megadtam magam, és elélveztem. Ő ekkor megfordított, ujjait puncimba mártotta, majd a seggembe hatolt velük, tágított egy kicsit, majd farkát merítette csupromba, majd óvatosan a seggembe, és lassan kefélte a hátsó bejáratom. Rám hajolt, tövig belém hatolt, és jól megdolgozott.
Nem minden lány szereti, ha a popsiját basszák, de én imádom. Majdnem olyan jó, mintha a puncim kefélnék. Szeretem érezni, ahogy hátul is kitöltenek, ő pedig értette a dolgát.
Elég részeg voltam, de attól, ahogy csinálta kijózanodtam, és minden porcikám élvezte, ahogy megdolgozott.

-          Élvezz a seggembe, kérlek –nyögtem fel.

-          Rendben –kapkodta a levegőt, és egyre gyorsabb tempóra kapcsolt. Teljesen ellazítottam magam, két kézzel kapaszkodtam a paplanba, és élveztem, ahogy egyre jobban felizgat.

-          Nagyon jó –sóhajtottam.

-          Nem bírom –szuszogta, és belém tolta a farkát, ameddig csak tudta. Felnyögött, és belém élvezett…

A hét utolsó napja pakolással telt. Igyekezett helyet csinálni a cuccaimnak, én pedig mindent elpakoltam. Az egész napunk ezzel töltöttük, persze közben főztünk is, de az lényegtelen. Csak az számít, hogy vele lehetek, együtt élek álmaim pasijával, azzal, akit a világon mindennél, és mindenkinél jobban szeretek. 

A bejegyzés trackback címe:

https://bubajosbajkevero.blog.hu/api/trackback/id/tr235737349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: szex erotika szopás maszti gruppen anál nyalás leszbi bajkeverő bájos bajkeverő Bájos
süti beállítások módosítása