Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bűbájos Bajkeverő

Friss topikok

  • Lecter Hannibál: Én nagyon sajnálom, hogy vége a történetnek és hogy ilyen tragikus vége lett.. de mindennek ellené... (2014.02.13. 18:48) Bájos Bajkeverő
  • Lecter Hannibál: Nagyon jó a történet, és eddig minden részét elolvastam ;) és csak igy tovább :) (2014.01.29. 04:28) Bájos Bajkeverő
  • Mágikus Laura: Egy kis erotika: magicmilf.blog.hu/2014/01/03/egy_bortura_tortenete (2014.01.06. 11:47) Erotikus filmek

Címkék

anál (17) bajkeverő (37) Bájos (38) bájos bajkeverő (38) erotika (45) film (7) gruppen (14) leszbi (14) maszti (31) nyalás (20) szex (43) szopás (29) teen (10) Címkefelhő

Bájos Bajkeverő

2013.12.31. 05:18 | Bűbájos Bajkeverő | Szólj hozzá!

2013.12.31.

 

Az év utolsó előtti napja köszöntött, na meg persze Bogi. Reggel az ő csörgésére ébredtem. Sikerült elaludnom, és elfelejtenem, hogy azt ígértem a barátnőmnek, hogy elmegyek vele vásárolni.
Össze-vissza kapkodtam, azt se tudtam, hogy hol áll a fejem. Jól megvárattam szegényt, de végül sikerült elkészülnöm.
Odakint csípős hideg volt, de legalább sütött a nap. A ház előtti parkolóban várt járó motorral. Kaptam tőle egy pár perces fejmosást, persze nem komolyat, csak olyan Bogisat, persze így is sikerült egy kis bűntudatot ébresztenie bennem.
A plázához hajtottunk. Szeretett volna a pasijának egy pár kesztyűt venni, mert amije volt, az elszakadt.
Szokásához híven végig járt minden butikot legalább ezerszer. Az elején még élveztem a társaságát, és a boltokban nézelődést, de miután már két órát töltöttünk a megfelelő kesztyű megtalálására, kezdtem elfáradni. Mondtam neki, hogy nincs olyan, ami neki tetszene. A pasiját kellett volna elhívnia, nem engem. Végül is neki lesz a ruhadarab, nem nekem. Még csak nem is ismerem olyan jól, mint Bogi. Úgyhogy lövésem sem volt hozzá, hogy milyet válasszon.
Persze a sok kesztyű közötti kutakodás közbe volt idő arra is, hogy Boginak nézzünk ruhákat. Neki mindegy volt, hogy mit választ, mert minden jól állt rajta. Egyik boltból a másikba, egyik próbafülkéből a másikba tévedtünk.

-          Ez szerinted? –egy szál fehér színű, kék ibolyákkal borított hálóingben állt előttem.  Nagyon szexi volt. Végig néztem rajta, ő pedig mintha csak megérezte volna, közelebb lépett, megfogta a kezem, és a puncijához húzta. – Érzed? –kérdezte, miközben átnedvesedett ruhadarabjához szorította a kezem.

-          Persze, hogy érzem –vágtam rá, kissé megszeppenve. Igen, megszeppenve. Elbizonytalanodtam, de ő határozott maradt. Kezemmel a punciját dörzsölgette, majd elengedett, én pedig egyedül folytattam.

Pillanatok alatt átázott az aprócska tangája, óvatosan félre húztam, és szőrtelen, selymes bőréhez nyúltam. Kezem végig húztam rajta, majd két ujjal a vájatába merültem, végig siklottam benne, ő pedig felsóhajtott. Közelebb húzott, és megcsókolt. Nyelve édesen tapadt az enyémre, és játszadozott vele. Én közben odalent egyre gyorsabb csuklómozgásba kezdtem, amire ő egyre szaporább levegővétellel válaszolt.
A nyelvcsatánk közben lehámoztam róla a hálóinget, majd a fehérneműt is. Egy szál semmiben állt előttem.
Heves csókokkal estem melleinek. Megrágcsáltam a bimbóit, majd nyelvemmel végig siklottam a testén. Puncijához érve felnéztem rá, ő rám mosolygott, én pedig eltűntem remegő lábai közt. Kéjes illata megtöltötte az orrom. Íze a nyelvembe mart, én pedig apró nyalintásokkal kóstolgattam kéjes barlangja nyílását. Nyelvemmel feltérképeztem minden apró négyzetmilliméterét, majd lukacskájába eresztettem, ameddig csak bírtam. Ő összeszorította a fogait, és hagyta, hogy kényemre, kedvemre azt tegyek, akit csak akarok. Széthúztam a punciját, rácsodálkoztam rózsaszín husikájára, aztán két ujjam belé toltam, és számmal rátapadtam.
Csiklóját fogaim közé szorítottam, és nyelvemmel ostoroztam. Ő pedig zihálva nyugtázta ténykedésem. A két ujjam olyan gyorsan mozgattam benne, amennyire csak tudtam. Minden merítés után nedvesebb, és forróbb lett. A pöcke keménnyé vált, megnagyobbodott, ő pedig összepréselt ajkakkal élvezett. Az orgazmustól felrobbant az egész teste. Kezeit ökölbe szorította, majd mikor a görcsök alább hagytak a földre rogyott. Megragadtam a fejét, magamhoz húztam, és megcsókoltam. Finom volt a puncija, melynek íze a nyelvemen maradt, és ő ezáltal megízlelhette.
Percekig ültünk a földön, majd összeszedte magát, felöltözött, és távoztunk. A hálóing az üzletben maradt. Kettővel odébb végül megvett egy kesztyűt, mi pedig kielégülten - jobban mondva csak ő- távozhattunk.
Nem tudom, hogy hova vezet ez köztünk? Hogy lehet-e jövője? Hűséget szeretnék fogadni, csak a kérdés az, hogy ezáltal róla is le kell-e mondanom, vagy megtarthatom? Imádom az ízét, ahogy élvez, és ahogy nyelvével a puncimon dolgozik.
A pláza után hazavitt, én pedig egyből a szobámba rohantam. Csak úgy izzottam odalent. Azt hittem belehalok, annyira vágytam az orgazmusra. Ledobáltam a ruháim, és meztelenül elterültem az ágyon. Egyik kezemmel a melleim markolásztam, testem simogattam, míg másikkal a lábam közé nyúltam, és puncimra tapadtam. Szétkentem kéjes nedveim, majd kitapintottam megduzzadt csiklóm, és körkörös mozgással dörzsölni kezdtem. A sóhajok egymás után ostromolták az ajkam, egy ritmusra jártak az ágyékomból kitörő, egész testem átjáró bizsergéssel, amik végül összeolvadtak, és én kitörtem. Az orgazmus átjárta minden porcikám, én pedig hangosan felnyögve feszültem meg az ágyamban. Hatalmas megkönnyebbülés volt, hogy a csúcsra érhettem.
Szemem becsukva kapkodtam a levegőt, és észre sem vettem, hogy nem vagyok egyedül. Nem tudtam mióta állt ott. Annyira belemerültem a maszturbációba, hogy teljesen kizártam a külvilágot, és megszűnt minden más létezni.
Riadtan tértem magamhoz, mikor meghallottam a tapsolását „köszönöm a show-t angyalka” nevetett fel. Rémülten bámultam rá, próbáltam eltakarni magam, de nem ment. A nagybátyám közelebb lépett, megállt az ágyam mellett, majd végig simított a kezével. Kirázott a hideg, és a szívem majd kiugrott a helyéről, annyira megrémültem. Ő a szemembe nézett, a lábam közé nyúlt, végig húzta puncimban az ujját, majd lenyalta róla a nedvem „elég finom” vigyorgott, majd hozzá tette „két nap múlva fizetned kell” ezután elment. Becsukta az ajtót, én felsóhajtottam.
Felöltöztem, majd mikor elment leellenőriztem az eldugott pénzem. Mind megvolt. Nem talált rá. Háromfelé osztottam, és visszarejtettem őket. Remélhetőleg nem fog kutakodni, és nem fogja lenyúlni. Nem szeretném, ha ellopná. Ha ismét pénz nélkül maradnék.
Ami viszont még nagyobb félelemmel tölt el, az a hozzám fűződő viszonya. Attól félek, hogy el fogja veszíteni a fejét, és megerőszakol. Rettegek tőle, és attól, hogy megaláz, de mikor a szemébe néztem láttam benne a vágyat, a tűzet, és hogy képes rá.
Ákos csak este jött értem. Úgy terveztük, hogy az egész napot együtt töltjük, de nekem közbe jött Bogi, neki pedig a melóhelyén egy ügyfél, akit soron kívül le kellett rendeznie…

A bejegyzés trackback címe:

https://bubajosbajkevero.blog.hu/api/trackback/id/tr265718375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: szex erotika maszti nyalás leszbi bajkeverő bájos bajkeverő Bájos
süti beállítások módosítása