Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bűbájos Bajkeverő

Friss topikok

  • Lecter Hannibál: Én nagyon sajnálom, hogy vége a történetnek és hogy ilyen tragikus vége lett.. de mindennek ellené... (2014.02.13. 18:48) Bájos Bajkeverő
  • Lecter Hannibál: Nagyon jó a történet, és eddig minden részét elolvastam ;) és csak igy tovább :) (2014.01.29. 04:28) Bájos Bajkeverő
  • Mágikus Laura: Egy kis erotika: magicmilf.blog.hu/2014/01/03/egy_bortura_tortenete (2014.01.06. 11:47) Erotikus filmek

Címkék

anál (17) bajkeverő (37) Bájos (38) bájos bajkeverő (38) erotika (45) film (7) gruppen (14) leszbi (14) maszti (31) nyalás (20) szex (43) szopás (29) teen (10) Címkefelhő

Bájos Bajkeverő

2014.01.09. 06:09 | Bűbájos Bajkeverő | Szólj hozzá!

2014.06-08.

 

Ákos korán reggel elutazott, és a hétvégéig távol lesz. Év eleji tovább képzésen kell részt vennie a cégénél.
Még meg sem kezdtük a közös életet, ő pedig máris magamra hagyott.
Fura volt egész nap egyedül lenni a lakásban. A délelőttöt azzal töltöttem, hogy felfedezőset játszottam, és átjártam minden helyiséget, és gondolataimba feledkezve álmodoztam a közös életünkről.
Négy után átjött Bogi, hogy ne unatkozzak annyira. Mindenféle dologról beszélgettünk, majd a téma szépen lassan kettőnk kapcsolatára terelődött, és mire észbe kaptam már ott lihegett a lábam között. Nyelvét puncimba mélyesztette, én a melleim simogattam, ő pedig végig szántott benne. Ujjaival barlangom mélyére hatolt, és gyors mozgással izgatott. Csiklóm pár perc alatt megadta magát nyelve játékának, és zihálva élveztem el. Ezután leállt, csak az ujjaival dolgozott.
A hálószoba franciaágyán élvezkedtünk. Ledobta a saját ruháit, majd puncijával a szám fölé hajolt, én pedig nekiestem. Két ujjal ismét bennem volt, és én sem tétlenkedtem.
Két ujjam én is belé toltam, nyelvemmel csiklóját izgattam, ő pedig a képembe robbant. Az egész teste remegett, és elélvezett.
Én szinte vele együtt értem ismét fel, és ujjai kitartó munkájának hála ismét elélveztem. Hatalmas erővel tőrt rám, szétáradt a testemben, és percekre lebénított. Nagyon jó érzés volt.
Legalább annyira élvezem vele a szexet, mint Ákossal. Bogi a legjobb barátnőm, és ami köztünk kialakult, az több barátságnál. Titkos viszonyunk izgalmassá teszi a szürke hétköznapokat, és olyan örömöt okozunk egymásnak, amit más nem tud.
Pár perccel utánam ő is elélvezett. Kéjes nedve végig folyt a csuklómon, az arcomba csöpögött. Kihúztam ujjaim lüktető puncijából, és belenyaltam. Érezni akartam az ízét a számban, illatát az orromban…
Feküdtünk még egy ideig egymás mellett, aztán ő felöltözött, és elment.
Másnap reggel Misi telefonhívására ébredtem. Azért hívott, mert az egyik öregnek eléggé megtetszettem, és szeretett volna egy extra, személyes menetet. Én persze nemet mondtam, és elmagyaráztam neki, hogy vége. Soha többet nem fogok senkinek sem a kedvére tenni. Szeretem Ákost, és fontos nekem. Nem fogom ezt az egészet pár forintért kockára tenni. Igyekezett meggyőzni, de nem hagytam magam, és végül megértette.
Ideges, és frusztrált lettem tőle, de egyben jó érzés is volt, hogy megmondtam neki a tutit.
Ebédre átmentem anyuhoz, aki pár nap szabadságot vett ki.
Jó volt ismét látni, beszélgetni vele, és otthon tölteni egy kis időt. Már hiányzott, de fura mód szokatlan is volt. Először voltam otthon úgy, hogy csak látogatóba mentem, és ez érződött is. Az érzés, ami végig bennem volt leírhatatlan. Aki átélt hasonlót, az tudja, hogy miről beszélek. Mindenesetre jó volt újra eltölteni ott egy kis időt, viszont mikor kiléptem a kapun Misi várt rám.
Személyesen akart meggyőzni. Perceken át rágta az agyam, és igyekezett meggyőzni. A nyugalom, és kedvesség, ami mindig áradt belőle, és megnyugtatott, most nem volt meg benne. Zaklatottnak, idegesnek tűnt, és akármit mondtam, nem hagyott békén. Már készültem ott hagyni, mikor megjelent a nagybátyám, és meglepett azzal, hogy ismerte.
Kezet fogtak, és pár percet beszélgettek, én pedig csak hallgattam őket. Fura volt látni, és nem is tudtam mit kezdeni a helyzettel, viszont az leesett, hogy Misi nagyon tiszteli őt, és még talán tart is tőle. Ezt nem értettem, de nem érdekelt.
A beszélgetésük után Misi felajánlotta, hogy hazavisz, és azt mondta, hogy rendben van, megért. Sok szerencsét kívánt, és elhajtott.
Fellélegeztem, és megkönnyebbülten dőltem a hatalmas franciaágyra, mely üresen várt.
Még csak két nap telt el Ákos nélkül, én viszont máris azon kaptam magam, hogy iszonyatosan hiányzik, és csak arra bírok gondolni, hogy újra látni akarom. Érezni az illatát, csókját, érintését, és farkát a puncimban.
Este ugyan beszéltünk telefonon, de az nem volt ugyanaz. Nagyon jó érzés volt hallani a hangját, de nem volt mellettem. Egyedül voltam, és semmi másra nem vágytam, mint hogy ő ott legyen velem.
Másnap ismét egyedül ébredtem, de nem a vekkerem csörgésére, hanem kopogásra.
Álmosan tántorogtam egy szál hálóingben az ajtóhoz. Még reggel hat sem volt. Nem értettem, hogy miért kell ilyen korán rám törni. Ki nem képes aludni?
Papucsommal a lábamon csoszogtam az ajtóig. Ákos mondta, hogy a felső szomszéd néha meghülyül, és mindenféle baromsággal képes beállítani. Finoman le kell rázni, és nem kell komolyan venni. Felkészültem rá, és ajtót nyitottam, ám odakint nem az idős bácsi várt, hanem két nagydarab pasas. Ijedten bámultam rájuk, és vágtam be volna az ajtót, de az egyik megfogta. Könnyedén legyűrtek, belökték az ajtót, próbáltam menekülni, de esélyem sem volt. A konyhába szorítottak, elkaptak. Az egyik befogta a számat, hogy ne sikoltozzam, a másik pedig beadott valami injekciót, amitől beájultam.
Hasogató fejfájással tértem magamhoz. Azt hittem az egész támadás csak álom volt, de pillanatok alatt rájöttem, hogy nem.
Egy idegen szobában találtam magam. Rémülten tekintettem körbe. Kezeim az ágy támlájához voltak kötve, a csuklóm fájt a kötél szorításától. Elraboltak, tört rám a felismerés. Próbáltam kiszabadítani a kezem, de esélyem sem volt. Túl erősen, szorosan kötöztek meg.

-          Ne ficánkolj –szakította félbe küszködésemet az ismerős hang. Rá néztem. Rettegtem, és dühös voltam.

-          Mi ez az egész? –néztem Misire. Próbáltam összeszedett maradni, de nem nagyon sikerült. Sírás kerülgetett, a gyomrom görcsbe rándult, és úgy féltem, mint még előtte soha.

-          Nem hagytál nekem más választást. Az ügyfél túl sok pénzt ajánlott, és az üzleti ügyeink miatt sem mondhattam neki nemet.

-          Engedj el! –kiabáltam rá.

-          Nem –nevetett. Ijesztő volt. Láttam a szemeiben a kegyetlenséget, és az erőt. Abban a pillanatban megértettem, hogy nekem végem. Nem tudtam mit tervez velem, de éreztem, hogy a tervei nem jó szándékúak, és nem fogok élve szabadulni. – Ezt az egészet magadnak köszönheted. Most fizetség nélkül kell az úr kedvére tenned.

-          Azt már nem! –förmedtem rá.

-          De igen –lépett közelebb, és hajolt hozzám- azt teszed, amit mondok, különben végzek veled.

-          Rohadj meg! –üvöltöttem a  képébe, és szemközt köptem, amire egy pofonnal válaszolt. Akkora ütést mért rám, hogy fejem az ágykeretnek vágódott, és szédülni kezdtem. A szám felrepedt, és dőlni kezdett a vér, én pedig addig bírtam. Előtörtek a könnyeim, zokogni kezdtem, de ez őt nem hatotta meg.

-          Törjétek be a kicsikét –szólt a két izomagyúnak, akik elraboltak, majd kiment a szobából.

A két férfi gondolkodás nélkül tolta le a nadrágját, vetkőztek meztelenre, és léptek oda hozzám. Riadtan húzódtam össze, továbbra is zokogtam, de ez őket nem érdekelte. Megfogtak a lábamnál fogva, és lehúztak az ágyon. Próbáltam védekezni, rúgtam, kapálóztam, de sokkal erősebbek voltak, és miután az egyiket képen találtam, a másik egyből pofonnal válaszolt. Elszédültem, és elzsibbadtam. Nem bírtam tovább küzdeni, megadtam magam.
Az egyik fölém mászott, farkát a puncimhoz igazította, és betolta. Finomkodás nélkül esett nekem, felnyársalt merev szerszámával, és őrült tempót diktálva kefélt szét. A puncim sajgott, és fájt, ahogy bennem dolgozott.
Életemben először fordult elő velem, hogy nem élveztem a szexet. Odalent ugyan benedvesedtem, és bizseregtem is, de az agyam ellenállt, és nem vágyott az egészre.
A másik a fejemhez térdelt, majd farkát a még mindig vérző számba tolta. Két kézzel a hajamba kapaszkodott, és tépte, miközben torkomig tolta a farkát.
Levegő után kapkodva igyekeztem életben maradni, miközben mindketten élvezettel élték ki rajtam beteges vágyaikat.
Fulladoztam, alig kaptam levegőt, de ez egyiküket sem érdekelte. A puncimban élvezkedő pár perc alatt a csúcsra ért. Belém ürítette a tárát, majd elégedett vigyorral a szája szélén, mászott le rólam. Ekkor a társa kihúzta farkát a számból. Megkönnyebbülve lélegeztem fel, ő pedig megfordított, és a seggembe hatolt.
Hangosan nyögtem fel, és elakadt a lélegzetem. Egyetlen, határozott mozdulattal hatolt belém. Éreztem, ahogy szétszakadok. Tövig belém tolta a farkát, majd egyre gyorsabb tempót diktálva kefélte szét a seggem, míg el nem élvezett. Ekkor leszállt rólam, és magamra hagytak.
Zokogva gömbölyödtem össze az ágyon. Odalent sajogtam a fájdalomtól. Testem rázta a hideg, és képtelen voltam abbahagyni a sírást.
Nem tudom, hogy mennyi időre hagytak magamra. Nekem minden perc óráknak tűnt.
Még mindig zokogtam, mikor visszajöttek Misivel, aki megvetően nézett végig rajtam, majd a két férfi lefogott, ő pedig belém szúrt egy tűt.

-          Ettől könnyebb lesz, és megnyugszol.

Nem tudom mit adott be, de elmúlt a sírás. A szoba homályossá vált, és olyan érzésem volt, mintha álmodnék. Minden könnyűvé vált, a gondjaim, életem, az egész helyzet. Az agyam kikapcsolt, nem tudtam uralkodni a testem felett.
Hamarosan visszatért a két férfi, eloldoztak, majd ott hagytak, de nem egyedül.
Ott volt ő is. A kecskeszakállas vénember. Állt az ágy mellett, és bámult. Mondott is valamit, de nem értettem, a hangokat elmosódva hallottam, és az egész valóságot álomként éltem meg. Tehetetlenül terültem el az ágyon, miközben ő levetkőzött, majd megragadta a két kezem, az ágy széléhez húzott, úgy, hogy a fejem lelógjon, majd már álló farkát a számba tolta. Éreztem, ahogy a torkomig tolja, de mintha mi sem történne, nem foglalkoztam vele. Ő pedig tövig tolta. Lassan eresztette belém, és mozgott a számban.
Mondott valamit, de megint nem értettem. Ettől kissé ingerült lett, és erősebben, határozottabban kefélt. Farka kitöltötte a számat. Éreztem, ahogy nyelvemen vonaglik, ki-be jár, de nem tehettem semmit.
Bénultan feküdtem, és tűrtem, hogy azt tegyen, amihez csak kedve van.
Miután megunta a számat, megfordított. Farkát a hátsó bejáratomhoz igazította, majd betolta. Talán csak egy halk szisszenés hagyta el a számat, de lehet még az sem. Alig éreztem belőle valamit. Csak azt éreztem, hogy elég gyorsan mozog, egyre dinamikusabban járt ki-be… fogalmam sincs, hogy mennyi idő telt el, de nekem óráknak tűnt.
Végül kihúzta, és megfordított. Rám feküdt. Farkát a puncimba nyomta, majd ismét mozgásba lendült, és közben megcsókolt. Nyelvét a számba tolta. Esélyem sem volt tiltakozni.
A szer, amit beadtak olyannyira kiütött, hogy még csak meg sem fordult bennem a tiltakozás gondolata.
Csak hevertem ott, mint egy darab fa, és az öreg azt tehetett, amit csak akart, ő pedig meg is tette.
Kihúzta számból a nyelvét, és végig csókolta a testem, megharapdálta a melleim, majd puncimba csókolt. Éreztem, ahogy elönt a forróság, és elélvezek nyelve játékától, de felfogni nem tudtam a történteket. Egyszerűen megtörtént anélkül, hogy különösebb reakciót kiváltott volna belőlem.
Az öreg nyalt még egy darabig, aztán ismét belém tolta a farkát, és gyors tempót diktálva egészen addig kefélt, míg el nem élvezett… ekkor kicsusszant belőlem.
Lankadó farkát még egyszer a számba tolta, és míg le nem lankadt ki-be járatta, majd végül ott hagyott.
Egy kis idő múlva ismét megjelent Misi. Hezitálás nélkül vette elő méretes farkát, és tolta a számba. Éreztem, hogy fuldoklom, láttam, ahogy nevet, és magyarázkodik. Alig kaptam levegőt, kezdtem szédülni, és pillanatokra elveszteni az eszméletem, az utolsó, amire még emlékszem, hogy a számba élvez, lenyelteti velem, majd ismét bead valamit, én pedig beájultam…

A bejegyzés trackback címe:

https://bubajosbajkevero.blog.hu/api/trackback/id/tr485748157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: szex erotika szopás maszti gruppen anál nyalás leszbi bajkeverő bájos bajkeverő Bájos
süti beállítások módosítása