Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bűbájos Bajkeverő

Friss topikok

  • Lecter Hannibál: Én nagyon sajnálom, hogy vége a történetnek és hogy ilyen tragikus vége lett.. de mindennek ellené... (2014.02.13. 18:48) Bájos Bajkeverő
  • Lecter Hannibál: Nagyon jó a történet, és eddig minden részét elolvastam ;) és csak igy tovább :) (2014.01.29. 04:28) Bájos Bajkeverő
  • Mágikus Laura: Egy kis erotika: magicmilf.blog.hu/2014/01/03/egy_bortura_tortenete (2014.01.06. 11:47) Erotikus filmek

Címkék

anál (17) bajkeverő (37) Bájos (38) bájos bajkeverő (38) erotika (45) film (7) gruppen (14) leszbi (14) maszti (31) nyalás (20) szex (43) szopás (29) teen (10) Címkefelhő

Bájos Bajkeverő

2013.12.22. 05:42 | Bűbájos Bajkeverő | 5 komment

2013.12.22.

 

Ákossal az egész napot a Balatonon töltöttük. Remek idő volt, egész nap sütött a nap, és habár nagyon fagyos vagyok, nem fáztam.
Leérve a partra mentünk és sétáltunk, a víz halványan fodrozódott, nekem nagyon tetszett. Ákos átkarolt, magához húzott, és úgy sétáltunk. Biztonságban éreztem magam. Nem tudom miért, de vele felszabadult vagyok, nincs rajtam nyomás, és a gondjaim mintha sosem léteztek volna. Minden olyan tökéletesen szép. Létezhet ilyen? Ha létezik, akkor mindig ilyen marad? Bárcsak tudnám a választ!
Sokat beszélgettünk. Elmesélte, hogy két éven belül szeretne olyan életkörülményeket megteremteni magának, aminek köszönhetően már gyerekeket is tervezhet. Nem tudja, hogy itthon, vagy külföldön fog-e ez majd megvalósulni… bár jobban szeretné külföldön. Sokkal jobbnak találja odakint a lehetőségeket, mint itthon. Itthon pont annyit keres, amiből meg tud élni, viszont a jövőjét nem tudja erre alapozni, mert ahhoz kevés.
Őszintén megvallva én nem tudom, hogy mit akarok. Szeretek itthon lakni, anyu közelében lenni, mert rá mindig számíthatok, de tudom azt is, hogy a saját lábamra kell állnom. Ebben Ákos sokat segíthet.
Bogiékkal úgy tervezzük, hogy februárban repülünk ki. Ákos azt mondta, hogy van odakint egy haverja, aki szerez nekünk munkát, emiatt nem kell paráznunk. A többi pedig idővel majd fog alakulni.
Bízom benne. Néha elég lökött tud lenni, de ebben a kérdésben komoly. Látom rajta, hogy nem a levegőbe beszél, van terve, célja, és küzd érte. Lehet, hogy ez vonz benne annyira, nem tudom. Nem is érdekel.
Egész délelőtt a parton voltunk. Figyeltük a hullámokat, beszélgettünk, smároltunk. Nekem olyan volt az egész, mint ha egy romantikus filmben lennénk. Nagyon bejött.
Az ebédet a part melletti egyik étteremben fogyasztottuk el. Délután a városban mászkáltunk, megnéztünk mindent, amit érdekesnek találtunk, aztán este visszamentünk a partra. Az égen csillagok ragyogtak, amik a víz felszínéről visszatükröződtek. Kár, hogy tél van, és hideg volt, mert kedvem lett volna bemenni. Ehelyett csak leültünk egy pokrócra, és belemerültünk az éjszaka fényeinek a bámulásába. Végül Ákos nekem esett. Megcsókolt, majd a nadrágomba nyúlt, és megujjazott. Nagyon izgató volt a parton csinálni, ahol bárki megláthatott volna minket. Nem kellett sok, és elélveztem. Ezután, én láttam munkához. Kigomboltam a farmerját, előhámoztam merev férfiasságát, és rátapadtam. Végig nyaltam, majd a számba vettem, és leszoptam. Nem bírta sokáig, pár perc alatt felért a csúcsra, és a számba élvezett. A legszívesebben levetkőztettem volna, és egész éjjel szeretkeztem volna vele a parton, de ahhoz túl hideg volt.
Nyolc után pár perccel már az autóban ültünk, és haza fele tartottunk. Úgy döntöttem, hogy az éjszakát nála töltöm, nem volt kedvem hazajönni, nem akartam egyedül elaludni. Hozzá akartam bújni, és érezni a testét, miközben elalszom.

A bejegyzés trackback címe:

https://bubajosbajkevero.blog.hu/api/trackback/id/tr615704161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SexyB 2013.12.22. 18:59:00

Nagyon tetszik a tortenet! Igy tovabb. Napi olvasod vagyok. :D olykor lehetne hosszabb is meg reszletesebb. :) De nagyon szupi. :)

Bűbájos Bajkeverő 2013.12.27. 06:33:15

@SexyB:
Szia!
Köszönöm, hogy olvasod a történetem, és örülök, hogy tetszik.
A hosszúság, és részletesség csak attól függ, hogy mennyi időt tudok rászánni, mert mindig rohanásban vagyok :)
De azért igyekszem majd :)

SexyB 2013.12.29. 12:41:39

@Bűbájos Bajkeverő: Talán ez a szépsége az egész történetnek, hogy hagy az olvasónak némi fantáziát. : ) Minden nap klikkelek ide, és várom az újakat. ! :)

Bűbájos Bajkeverő 2013.12.31. 06:15:29

@SexyB:
A fantáziára az írónak, és az olvasónak is szüksége van :)
Köszönöm a hozzászólásod, és ha bármilyen észrevételed, véleményed van, azt szívesen fogadom.

Lecter Hannibál 2014.01.29. 04:28:49

Nagyon jó a történet, és eddig minden részét elolvastam ;) és csak igy tovább :)
Címkék: szex erotika szopás maszti bajkeverő bájos bajkeverő Bájos
süti beállítások módosítása