Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bűbájos Bajkeverő

Friss topikok

  • Lecter Hannibál: Én nagyon sajnálom, hogy vége a történetnek és hogy ilyen tragikus vége lett.. de mindennek ellené... (2014.02.13. 18:48) Bájos Bajkeverő
  • Lecter Hannibál: Nagyon jó a történet, és eddig minden részét elolvastam ;) és csak igy tovább :) (2014.01.29. 04:28) Bájos Bajkeverő
  • Mágikus Laura: Egy kis erotika: magicmilf.blog.hu/2014/01/03/egy_bortura_tortenete (2014.01.06. 11:47) Erotikus filmek

Címkék

anál (17) bajkeverő (37) Bájos (38) bájos bajkeverő (38) erotika (45) film (7) gruppen (14) leszbi (14) maszti (31) nyalás (20) szex (43) szopás (29) teen (10) Címkefelhő

Bájos Bajkeverő

2013.12.27. 06:28 | Bűbájos Bajkeverő | Szólj hozzá!

2013.12.27.

 

Semmi kedvem nem volt kimászni az ágyból. Mikor felébredtem, Ákos még aludt. Figyeltem pár percig. Aranyosan szuszogott. Nagyon jó érzés volt mellette ébredi, az mellett, akit a világon a legjobban szeretek.
Olyan békés, nyugodt volt. Én pedig nem tudtam betelni vele. Hozzábújtak, átöleltem, puszit nyomtam a szájára, ő meg még csak meg sem rezzent. Egy alvó óriás bébi –gondoltam, és mosolyodtam el.
A meleg paplan alatt végig simítottam meztelen testét, játszadoztam a köldökével, majd lejjebb kalandozva megfogtam a farkát, mely lankadt, és puha volt. Simogattam, cirógattam, és közben tervet agyaltam. Bebújtam a paplan alá, leheltem pár csókot a hasára, majd körbe pusziltam a férfiasságát, és a számba vette. Nyelvemmel játszadoztam vele, cumiztam, és szép lassan megnőtt. Ő még mindig aludt. Vajon miről álmodhatott közben? Remélem, hogy rólam, és nem valami cicababáról… mert akkor leharapom neki.
A farka teljesen merev lett, ütemesen szoptam, tövig bekaptam, s közben kezeimmel a testén barangoltam. Izgató volt játszadozni vele. A puncim nedves lett, ágyékom lüktetett, a testem pedig felforrósodott.
Már javában dolgoztam rajta, mikor megébredt. Nem szólt semmit, csak benyúlt a paplan alá, megsimogatta a fejem, és hagyta, hogy tovább kényeztessem, én pedig keményen megdolgoztam. Szívtam, körbe nyaltam, cuppogtam legnemesebb testrészén, ő pedig totál készen lett tőle, és a számba élvezett. Nem volt nagy adag, az előző este már teljesen kiürítettem a tárát. Lenyeltem a kevés sós nedűt, majd felcsúsztam hozzá. Még kemény farkát a puncimhoz igazítottam, és ráültem. Vonaglani kezdtem rajta, és közben megcsókoltam. Ő a hátsómba markolt, és ritmusomat felvéve segített kielégíteni éhes barlangomat, ám a farka még nem állt készen. Szép lassan lelankadt, és kicsusszant éhesen maradt résemből. Ő ekkor megemelt, és alám csúszott. Feje a lábaim közé került, és belém csókolt. Nyelve a puncimba mélyedt, majd játszadozni kezdett tüzes testrészemmel, én pedig úgy vonaglottam tovább, mint a farkán. Megszívta a csiklóm, nyelvével ostorozta, és pillanatok alatt elérte, amit akartam. Az orgazmus végig futott az egész testemen. Felsóhajtottam, és kiélveztem minden pillanatát.
Feküdtünk még egy darabig, majd erőt vettünk magunkon és felkeltünk. Odakint csendesen esett a hó. Az utca fehér volt, és néma reggelét csak egy-két korán kelő kis lurkó törte meg, akik máris élvezték a fehér varázslat minden előnyét. Néztem őket egy darabig, és arról álmodoztam, hogy milyen jó lesz, mikor a saját gyerkőceimet nézhetem majd, akik felintegetnek, esetleg megkínálnak pár hógolyóval. Olyan jó lenne már! Talán még fiatal vagyok hozzá, de vágyom arra, hogy legyenek gyerekeim, családom, párom, és esetleg egy kutyám. Míg mások karriert építenek, a munkába temetkeznek, addig én családot akarok, és igazi anyukaként szeretnék érvényesülni.
Miközben a lurkókat bámultam Ákos hátulról átkarolt. Meztelen testünk összepréselődött. Éreztem farkát a hátsómnál, és ha nem kellett volna rohannunk, akkor ismét magamba engedtem volna… de mennünk kellett. Vártak minket a szülei. Még sosem találkoztam velük, és féltem egy kicsit. Nemrég jöttem össze Ákossal, ő pedig máris elvisz hozzájuk.
Idegesen szálltam be az autóba, majd szálltam ki, mikor megérkeztünk. Odafele a hülye végig cukkolt, ugratott, piszkált, amitől csak még nyugtalanabb lette. Az apukájának saját fuvarozási cége van, míg az anyukája könyvelőként dolgozik a városi kórháznál. Mindketten jól keresnek, ez látszott is a házukon. Négy éve építették, és költöztek a város szélére, az új negyedbe, ahol az övékéhez hasonló luxusházak épültek. Ennyit a gazdasági válságról, gondoltam, és közben azon tűnődtem, hogy Ákos miért nem lakik velük? Sosem beszélgettünk róla. Ketten vannak testvérek, a nővére két éve ment férjhez, és a pasijával a belvárosban vettek lakást. A srác is elég pénzes, mert a szüleinek építési vállalkozása van. A srác is ott melózik. Szóval nem értem Ákost. Itt ez az új ház, ahol elférhetne, ő pedig inkább albérletben lakik, és ott az apukája vállalkozása. Mi a fenének akar külföldre menni? Kérdések ezrei keringtek a fejemben, miközben anyukája körbe vezetett a házban, és megmutatott mindent.
Az ebéd legalább olyan fantasztikus volt, mint maga a ház. Délután a nappaliban helyeztük magunk kényelembe, és beszélgettünk. Szinte minden témát kiveséztünk.
Négy után jöttünk el tőlük. Ostobaság volt paráznom miattuk, mert mindketten nagyon közvetlenek, és kedvesek voltak. Máris megszerettem őket, és úgy gondolok rájuk, mint családtagokra. Egyre biztosabb vagyok abban, hogy Ákos az a férfi, aki mellett le akarom élni az életem. A családja fantasztikus. Az apja igazi humorzsák, folyton ugratott, az anyukája pedig elbűvölő. Még szívesen maradtam volna tovább is, de Ákosnak készülnie kellett, mert közösen utaznak el pár napra a nagyszüleihez. Ez náluk családi hagyomány. A nagyszülőknél összejön az egész család, és eltöltenek pár napot egymás társaságában, hogy az ünnepeket még meghittebbé tegyék.
Fájó szívvel búcsúztam el szerelmemtől. Pár napot nélküle kell eltöltenem, és nélküle minden pillanat egy örökkévalóságnak tűnik. Nagyon szeretem, és vele akarom leélni az életem. Vele akarok lenni úgy kezdetnek örökké.

A bejegyzés trackback címe:

https://bubajosbajkevero.blog.hu/api/trackback/id/tr35710291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: szex erotika szopás maszti nyalás bajkeverő bájos bajkeverő Bájos
süti beállítások módosítása