Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bűbájos Bajkeverő

Friss topikok

  • Lecter Hannibál: Én nagyon sajnálom, hogy vége a történetnek és hogy ilyen tragikus vége lett.. de mindennek ellené... (2014.02.13. 18:48) Bájos Bajkeverő
  • Lecter Hannibál: Nagyon jó a történet, és eddig minden részét elolvastam ;) és csak igy tovább :) (2014.01.29. 04:28) Bájos Bajkeverő
  • Mágikus Laura: Egy kis erotika: magicmilf.blog.hu/2014/01/03/egy_bortura_tortenete (2014.01.06. 11:47) Erotikus filmek

Címkék

anál (17) bajkeverő (37) Bájos (38) bájos bajkeverő (38) erotika (45) film (7) gruppen (14) leszbi (14) maszti (31) nyalás (20) szex (43) szopás (29) teen (10) Címkefelhő

Bájos Bajkeverő

2014.01.01. 06:29 | Bűbájos Bajkeverő | Szólj hozzá!

2014.01.01.

 

A legszebb reggelek azok, amelyeken Ákos mellett ébredhetek. Összegabalyodva aludtunk el, és úgy is ébredtünk. Meztelen teste az én meztelen testemhez préselődött.
Ő előbb ébredt, mint én. Csak nézett, és simogatott perceken át, aztán ahelyett, hogy jól megdugott volna, kiment a konyhába, hogy reggelit készítsen. Én meg az ágyban maradtam kielégületlen, csöpögő puncival. Csak néztem utána, ahogy ruhátlanul eltűnik az ajtó sarkában. Bele tudtam volna harapni feszes hátsójába, de ő ott hagyott.
Elterültem az ágyon, és csak merengtem, ő meg a konyhában csörömpölt. Egy ideig hallgattam, aztán utána eredtem. A tűzhelynél állt, és tükörtojást sütötte. Mögé lopóztam, hátulról átöleltem, és a nyakába csókoltam. Elmosolyodott. Meztelen testem hozzá préseltem, kezeimmel végig simítottam a mellkasát, pociját, majd a farkára tévedtem. Rámarkoltam lankadt férfiasságára, és húzogatni kezdtem rajta a bőrt. Pár rántás után merev lett. Ákos lekapcsolta a tűzhelyt, és hagyta, hogy kényeztessem. Egyik kezemmel a farkát vertem, másikkal a testét simogattam. Ő a konyhapultnak támaszkodott, és élvezte a kezeim nyújtotta gyönyört, aztán pár perc elteltével megfordult, végig mért, majd a pultnak támasztott, és hátulról a puncimba hatolt. Végre megtette. Felnyögtem, és élveztem, ahogy farka kitölt odabent, és ki-be csúszkálva egyre nedvesebbé tesz.
Hatalmasak lökött rajtam, gyorsan, egyre gyorsabban kefélt, én pedig elengedtem magam, és nyögve, zihálva válaszoltam minden lökésre, majd nem bírtam tovább, és elélveztem. Rádőltem a pultra, szemeim behunytam, és élveztem, ahogy a mindent elsöprő érzés hullámokban járja át a testem. Ő tovább baszott, nem állt le, és utánam alig egy perccel, elélvezett. Punciba ürítette a tárát.
Ezután az asztalhoz mentünk, kimerte a tojást, szelt kenyeret, majd megreggeliztünk.
A délelőtt gyorsan eltelt, és mire észbe kaptunk már ott voltak nálunk Bogiék. Egymás után fogyasztottuk el az üveg pezsgőket, majd éjfél előtt nem sokkal lementünk a discoba.
Hatalmas tömeg fogadott minket, alig lehetett megmozdulni. Ákossal a bárpulthoz mentünk italokat kérni, majd megkerestük Bogiékat.
Valamiért nem igazán rajongok a szilveszterért. Úgy érzem totál felesleges ünnepelni. Számomra pont olyan, mint a többi nap. Nem tudom, hogy mások hogy vannak vele, de engem nem tud lázba hozni. Semmi értelmét nem látom annak, hogy megünnepeljük az év végét, és egy másik kezdetét. Azt meg röhejesnek tartom, hogy az emberek mindenféle fogadalmakat tesznek, amiket aztán nem tartanak be. Ugyan már! Ez totál fölösleges. Bár én is szeretnék valamit megfogadni. Szeretnék hűséges lenni Ákoshoz, de ezt nem azért szeretném, mert új évbe lépünk, hanem azért mert szeretem. Nem tudom, miként fogok megtenni, és azt sem, hogy bírni fogom-e? De megpróbálom. Nem az újév miatt, nem magam, vagy mások miatt, hanem miatta…
Az éjféli csók után Bogival a mellékhelységbe vonultunk egy pisire, ám mikor visszatértünk olyan látvány fogadott, amire nem számítottam. Ákost Jázmin, a volt csaja ölelgette. Olyan közel hajolt hozzá, hogy az már elfogadhatatlan volt, ő pedig hagyta. Ákos nem lökte el, nem hagyta ott, inkább élvezte, hogy az a ribanc rámászik. Elöntött a méreg, félre löktem mindenkit, és odarohantam.
Képen vágtam Ákost, majd a ribancát, aki a földre esett. Kétségbeesett arccal bámult rám. Hosszú szőke hajába beleborult az itala. Láttam rajta, hogy fél, de nem érdekelt. Rávetettem magam, és ütni kezdtem. Egyik ütés után mértem rá a másikat. Elfeküdt a földön, próbálta védeni magát, de semmi esélye nem volt. A rohadt kurva megkapta, ami járt neki. Szétvertem a képét, és ha nem fognak le, akkor lehet meg is ölöm.
Két idegen srác tépett le róla. A csajt jól elintéztem, dőlt belőle a vér, és a szemei könnyben úsztak. Ákos rám nézett, láttam, hogy ideges, és dühős. Azt vártam, hogy bocsánatot kér, ehelyett felsegítette a volt csaját, és eltűnt vele. Kitéptem magam a srácok kezéből, és vettem két pohár whiskyt, megittam őket, majd az utcára mentem, hogy kiszellőztessem a fejem.
Ideges voltam, és csalódott. Bántott, hogy Ákos őt kísérte el, őt segítette fel, holott én voltam az áldozat. Az én pasimra másztak rá.
A parkoló melletti parkba mentem, és leültem egy padra. Bámultam ki a fejemből, és forrtam a dühtől, mikor ők felbukkantak. A három srác. Csak bámultam őket, tudtam, hogy felismertek, én is felismertem őket. Ők basztak szét az első alkalommal, mikor Misinek melóztam. A kis szülinapos. Jól megkefélhetett.
Leültek mellém a padra, és megkínáltak az italukból. Nem tudom mi volt benne, de percek alatt készen lettem, alig tudtam magamról. Folyamatosan beszéltek hozzám, aztán éreztem, ahogy kezeik a testemen járnak. Ott akartam hagyni őket, de képtelen voltam megmozdulni. A testem nem engedelmeskedett. Próbáltam hozzájuk beszélni, kérni, hogy segítsenek, és hagyjanak békén, de ők csak röhögtek, majd az egyik lesmárolt. A másik kettő pedig már a szoknyám alá kalandozott. Lehúzták a harisnyám, és a bugyim. Éreztem, ahogy a fagyos levegő megérinti a puncim, majd őket, ahogy végig simítják. Az engem csókoló srác elfektetett a padon, majd a fejemhez lépett, és a számba tömte a farkát. „Nesze ribanc” gúnyos vigyorral bámult rám, és vágott hozzám egy ötszázast. „Ma csak ennyit érsz” Tiltakozni akartam, de nem tudtam. A farkát tövig a számba tolta, a másik kettő sem maradt tétlen. Felváltva járatták farkuk a puncimba. Éreztem, ahogy az egyik belém élvez.
A számat erőszakoló ezen elnevette magát, majd telespriccelt ő is. „Nyeld le ribanc” szólt rám, és farkával tovább baszott. A harmadik közben őrült tempót diktálva nyársalt fel. Szinte fájt, ahogy ki-be járt. Nyögtem, és ziháltam. Próbáltam a lábaimmal ellökni, de lefogott, és esélyem sem volt. Ekkor kihúzta a haverja az ernyedt farkát a számból. Közelebb hajolt, és felpofozott. „Ne rugdosd a haverom!” Ordított a fülembe, mely csengett a kapott pofontól. Nem tudom miért történt mindez velem… miért tették ezt? A sors ismét lesújtott, és úgy érzem megbüntetett mindenért, amit tettem.
Kezdtem elveszteni az eszméletem, mikor a harmadik srác is elélvezett. Még láttam, ahogy kihúzza belőlem a farkát. Aztán a földre löktek, és még álló szerszámát a seggembe tolta, de ideje már nem maradt, hogy befejezze, amit elkezdett. Megjelent Ákos. Elmosódott képként láttam, ahogy szétveri mind a hármat, aztán lenyúlt értem, az ölébe kapott, és otthagytuk a bántalmazóim, akik több sebből vérezve próbáltak feltápászkodni a földről, de nem ment nekik.
Ákos az autójába ültetett. Ez az utolsó, amire emlékszem, aztán elájultam…

A bejegyzés trackback címe:

https://bubajosbajkevero.blog.hu/api/trackback/id/tr125719602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: szex erotika szopás maszti gruppen anál nyalás leszbi bajkeverő bájos bajkeverő Bájos
süti beállítások módosítása