Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bűbájos Bajkeverő

Friss topikok

  • Lecter Hannibál: Én nagyon sajnálom, hogy vége a történetnek és hogy ilyen tragikus vége lett.. de mindennek ellené... (2014.02.13. 18:48) Bájos Bajkeverő
  • Lecter Hannibál: Nagyon jó a történet, és eddig minden részét elolvastam ;) és csak igy tovább :) (2014.01.29. 04:28) Bájos Bajkeverő
  • Mágikus Laura: Egy kis erotika: magicmilf.blog.hu/2014/01/03/egy_bortura_tortenete (2014.01.06. 11:47) Erotikus filmek

Címkék

anál (17) bajkeverő (37) Bájos (38) bájos bajkeverő (38) erotika (45) film (7) gruppen (14) leszbi (14) maszti (31) nyalás (20) szex (43) szopás (29) teen (10) Címkefelhő

Bájos Bajkeverő

2013.12.25. 05:20 | Bűbájos Bajkeverő | Szólj hozzá!

2013.12.25.

 

Bevallom őszintén, hogy fura érzés volt Bogi mellett ébredni. Az elmúlt hónapokban hozzászoktam ahhoz, hogy vagy egy tök idegen pasi mellett ébredek, vagy Ákos mellett. Mikor felébredtem, ő volt az első gondolatom. Hiányzott. Elnyúltam az ágyon, és elmosolyodtam. Bogi tátott szájjal feküdt mellettem. Testét csak félig fedte a paplan. Mellein keményen álltak a bimbók, és némán hívogattak. Előző este nagyon jó munkát végzett, minőségi nyalásban volt részem.
Odahajoltam hozzá, és csókot leheltem melleire. Meg se rezzent, olyan mélyen aludt. Játszadozni kezdtem a bimbóival, megszívtam őket, majd elindultam lefelé. Apró csókokat leheltem testére. Lehúztam róla a takarót, és elém tárult fedetlen, gyönyörű teste. Végig néztem rajta. Benedvesedtem. Izgató volt látvány. És persze a tudat is, hogy alszik. Csókjaimmal tovább indultam a combjain, majd óvatosan szétnyitottam a lábát, puncija látványába belebizseregtem, ő még mindig szuszogott, én pedig puszit leheltem legféltettebb kincsére. Csókokkal halmoztam el, majd nyelvemmel végig szántottam mélyedését. Meg se rezzent. Újból belé mártottam nyelvem, egészen a pöckéig mentem, ott megálltam. Szenvedélyesen belecsókoltam, megszívtam, és játszadoztam vele. Közben két ujjal forró, nedves barlangjába hatoltam, és lassú, ütemes mozgással keféltem. Halk sóhajjal ébredt meg. Összenéztünk, elmosolyodott, majd behunyta a szemét, és élvezte nyelvem játékát a puncijával. Egyre hangosabban vette a levegőt, a sóhajok erotikus töltete belengte a szobát. Engem pedig még jobban feltüzelt. Egy pillanatra sem álltam le, csókoltam, nyaltam forró kincsét, mely hirtelen robbanással tőrt ki, ő pedig felsikoltott, nyögve kapkodta a levegőt, és elélvezett. Tetszett a látvány. Néztem egy ideig, majd felültem, puncim a puncijához igazítottam, és csípőm mozgatásával hozzá dörzsőlőzködtem. Eddig ilyet csak tv-ben láttam, sosem próbáltam, de nagyon jó volt. Csiklóin dörzsölték egymást. Ő is vonaglani kezdett. Éreztem, hogy elér a vég, felnyögtem. Ágyékomból hullámokban söpört rajtam végig az egyre erősebb bizsergés, míg végül megtörtént, hatalmas erővel robbantam ki, puncim felrobbant, a kellemes érzés átjárta az egész testem, az intenzív orgazmus perceken át görcsben tartott… Zihálva dőltem hátra. Ő fölém hajolt, kéjesen vigyorgott, majd megcsókolt.
Tíz után értem haza. Anyu már javában sürgött-forgott a konyhában. A szokásos felhajtás volt. Tesóm, és nagybátyám a fával bajlódtak. Átöltöztem, és segítettem anyunak. Ebédre rizst csinált rántott husival. Magamba tömtem egy kis adaggal. Nem akartam sokat enni, mert a java még hátra volt. Estére halászlevet főzött, és persze halat sütött krumplival. Meg egy csomó sütit. A délutánom is a konyában töltöttem. Jó érzés volt vele együtt főzni, sütni. A fiúk közben feldíszítették a fát, majd szokás szerint a tv elé döglöttek és karácsonyi filmeket néztek. Anyu vacsihoz forralt bort is készített. Nem tartozik a kedvenceim közé, de azért ittam egy csészével. Az este jó hangulatban telt. Nálunk szerencsére nem hagyomány az ünnepi veszekedés. Persze néha elég feszülté válik a hangulat, de mindig megoldjuk még azelőtt, hogy kitörne a balhé. A nagybátyám szokás szerint egy üveg pezsgőt, és bonbont adott mindenkinek. Az öcsi is hozta a formáját, és nem vett semmit. És persze én sem. Pedig akartam, csak az a köcsög elvette minden pénzem. Szomorú is lettem emiatt, mert végre esélyem lett volna mindenkinek, még neki is venni valamit. Ehelyett üres kézzel ácsorogtam, és őrlődtem magamban. Sikerült mindent elrontania. Ő anyutól egy kék-fehér, kockás inget kapott. Tesóm egy farmert, és egy üveg bort, míg én egy pezsgőt, és egy fekete, cipzáras felsőt. Nem vagyunk gazdagok, de az ünnepek nem is erről szólnak. A lényeg, hogy együtt lehettünk szenteste, a többi mind mellékes. Az ajándékosztás után együtt néztük a tv-t…

A bejegyzés trackback címe:

https://bubajosbajkevero.blog.hu/api/trackback/id/tr625707809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: szex erotika maszti nyalás leszbi bajkeverő bájos bajkeverő Bájos
süti beállítások módosítása