Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bűbájos Bajkeverő

Friss topikok

  • Lecter Hannibál: Én nagyon sajnálom, hogy vége a történetnek és hogy ilyen tragikus vége lett.. de mindennek ellené... (2014.02.13. 18:48) Bájos Bajkeverő
  • Lecter Hannibál: Nagyon jó a történet, és eddig minden részét elolvastam ;) és csak igy tovább :) (2014.01.29. 04:28) Bájos Bajkeverő
  • Mágikus Laura: Egy kis erotika: magicmilf.blog.hu/2014/01/03/egy_bortura_tortenete (2014.01.06. 11:47) Erotikus filmek

Címkék

anál (17) bajkeverő (37) Bájos (38) bájos bajkeverő (38) erotika (45) film (7) gruppen (14) leszbi (14) maszti (31) nyalás (20) szex (43) szopás (29) teen (10) Címkefelhő

Bájos Bajkeverő

2013.12.28. 07:25 | Bűbájos Bajkeverő | Szólj hozzá!

2013.12.28.

Bámulatos, hogy némely emberek mennyire rámenősek. Reggel hét után egy-két perccel csörgött a telefonom. Ki hívott? Hát Misi. Egy órán keresztül szédített, és negyvenet ígért, ha bevállalom az esti melót. Nem tudtam, hogyan rázhatnám le. Elég szar érzés volt a múltkori is. Titok, melyet sosem fedhetek fel Ákos előtt, és ami miatt hazugságokba kellett bonyolódnom, melyek közül az egyik majdnem életem szerelmének az elvesztésébe került. Aztán jött a nagybátyám, és elvette azt a pénz, amit akkor megkerestem. Az egész nem ért semmit, most meg Misi azt akarta, hogy még egy estét vállaljak. Azt mondta, hogy ez más lesz, mint a múltkori, mert ott sokan voltak, mindenkivel kellett foglalkozni. Ez viszont csak pár milliárdos papának az év végi lazulása lesz. A pénzre szükségem van, az nem vitás. Kell, mert ki akarok menni Ákossal Londonba, ami nem filléres dolog. Miközben Misi mosta az agyam, egyre jobban sikerült meggyőznie. Végül pedig igent mondtam. Kell az a rohadt pénz. Azt mondta, hogy ez nem lesz durva, max 1-2 öreget kell kényeztetni, de többet is perkálnak, akár még többet kereshetek, mint múltkor.
Idegesen bámultam egész nap az órát, és fel-alá járkáltam. Tudtam, hogy hiba elmenni, ismét kockáztatok, de meg kellett tennem. Nem akarom, hogy Ákos állja az utat, meg a kinti életet. Azt akarom, hogy lássa, van pénzem, és elég talpra esett vagyok, tudok gondoskodni magamról.
Mélyet sóhajtottam, mikor beültem az autóba. Két másik lány is volt bent, hátul vihogtak, mintha csak vidámparkba mennének. Misivel pár mondatot váltottunk, aztán a gondolataimba feledkeztem.
Nyolc után érkeztünk meg, az immáron ismerős házhoz. Több luxusautó is állt már ott. Az öregek odabent italoztak. Belépve Zsófi fogadott egy szál semmiben. Kezében egy tálca volt, rajta apró falatkákkal, melyek fogpiszkálóra voltam húzva. Ott sétált körbe a fotelokban terpesztő vén trottyok közt. Ők miközben elvettek 1-1 falatot, megsimogatták, rácsaptam a seggére, és volt egy mely nem tétovázott, a lába közé nyúlt, és két ujjal a puncijába hatolt. Lassan ujjazta, ő pedig csak állt ott, és tűrte. Az öreg a szabad kezével egy húszast tett a tálcájára, majd a seggére paskolt. Összenéztünk Zsófival, tekintetéből kiolvastam, hogy nincs ínyére a dolog, de úgy van vele, mint én. Kell a pénz.
Misi bekísért az öltözőszobába, megvárta, míg mind a 3an meztelenre vetkőzünk, a konyhába vitt minket, ahol ott sorakoztak a megpakolt tálcák. Egy fiatal, jóképű srác szorgoskodott bent, ő lehetett a szakács. Végig mért minket, majd a tűzhelyhez lépett, és megkeverte a rajta rotyogó lábas tartalmát. Kaptam egy rövid itallal megpakolt tálcát, és mehettem is.
Félve pillantottam rájuk. Zsófi pont akkor élvezett el, mikor beléptem. Az öreg kihúzta ráncos ujjait belőle, a seggére csapott, és ő tovább ment. Alig lépett kettőt, máris lecsapott rá egy másik. Az ölébe ültette, és a nyakát csókolgatta, miközben letapizta.
Már megint mire vállalkoztam? –sóhajtottam, és elindultam.
Az öregek közé érve egyből nekem estek, a kezek egymás után tapogattak, az egyik magához húzott, kivette kezemből a tálcát, majd belém nyalt. Nyelve végig siklott vájatomba, mely még száraz volt. Benyomta, ameddig csak tudta. Kezeivel a seggembe markolt, melleim fogdosta. Nem tetszett a szituáció, a legszívesebben otthagytam volna az egészet, de nem lehetett. A pénz nagy úr, a legnagyobb.
Nyelve kavircolásától nedves lettem. Az öreg nem izgatott, de amit csinált hatással volt rám. Ő ekkor belém tolta az ujját, vagy egy percen keresztül dolgozott bennem, aztán kihúzta, és ismét nyelvével kényeztetett. Nedvemtől csöpögő ujját pedig a seggembe tolta. Szemeim fennakadtak, olyan határozottan tolta belém, majd vadul ujjazta a hátsóm. Kicsit fájt, ahogy belém erőltette magát, felsziszegtem, amit ő még csak le sem szart. Tovább folytatta beteges játékát, egyre gyorsabban ujjazott, és nyalt. A puncim percek alatt megadta magát, és elélveztem. Nem volt az a mindent elsöprő orgazmus, de jólesett. Az öreg ekkor adott egy húszast. Eltettem, és a tálcáért nyúltam. Két másik öreg már meztelen volt, és a velem együtt érkező lányok rajtuk ültek, és vonaglottak. Zsófi a szemben lévő öreget kényeztette, míg az ötödik kézen ragadott két lányt, és eltűnt velük. Kezdetét vette az orgia. Én pedig már csak azért imádkoztam, hogy minél előbb vége legyen. Nem tudtam miként fogom túlélni az éjszakát. Csak abban bíztam, hogy nem lesz annyira durva, mint a múltkori. A tálcáért nyúltam, gondoltam teszek egy kört, mikor az öreg, aki nemrég kinyalt mögém állt. Megéreztem a farkát, hozzám nyomta, majd mire megfordulhattam volna, már bennem is volt. Hátulról hatolt a puncimba. Elém dobott három húszast, rámarkolt a melleimre, majd a csípőmre, és kefélni kezdett. A farka elég nagy volt, feszítette a puncim. Nem kímélt, vénsége ellenére olyan volt, mintha alig múlt volna húsz. Tapasztaltan csinálta, én az asztalra támaszkodtam, és hagytam, hogy felnyársaljon. Olyan mélyre hatolt, amilyen mélyre csak tudott. Teljesen kitöltött. Fura, de jó érzés volt. Odalent egyre nedvesebb, tüzesebb lettem. Elöntött a forróság, izgatott, ahogy kefélt. Egyre jobban kapkodtam a levegőt. Körülöttem a lányok is elmerültek a munkában. Zsófi hatalmas adag spermát kapott a szájába, azután az öreg elővett egy vibrátort, és a szerencsétlen seggébe tolta. Landolt mellette két húszas, amikből erőt meríthetett. Az öreg ezután még egy rezgős segédeszközt halászott elő, és azt a puncijába tolta. Kéjes nedve egyre nagyobb cseppekben hullott alá a padlóra, az öreg pedig élvezte a játékot. Zsófi zihálva kapkodta a levegőt, láttam rajta, hogy nehezen bírja. Az öreg hozzá dörzsölte a farkát, mely lankadtan lengett a lábai között. Aztán Zsófi hirtelen felsikoltott, a teste megmerevedett, lábai remegtek, ő pedig elélvezett. Az öreg ekkor sem könyörült rajta. A lány majdnem összeesett, de ő továbbra is benne hagyta a célszerszámokat, az ellenségemből lett barátnőm pedig hangosan nyögött, miközben orgazmusok sorozatát élte át. Végül térdre rogyott. Ekkor a kecskeszakállas kihúzta belőle a rezgős alkalmasságokat, majd levegő után kapkodó szájába gyűrte lankadt pöcsét, és ráparancsolt, hogy szopja.
Eközben én is egyre szaporábban vettem a levegőt, az öregem szinte darált hátulról, mikor hirtelen leállt, a farka még nagyobb lett, olyan mélyre tolta, amilyen mélyre nem is lehet, és elélvezett. Éreztem, ahogy spriccel bennem, és az utolsó cseppet is belém ereszti. Ezután lökött még párat, aztán kicsusszant. Adott még egy tízest, és elterült a fotelban. Pihegtem pár másodpercig, aztán felkaptam a tálcám, és a konyhába siettem. Kiszáradtam, innom kellett, de nem akartam bebaszni. Mire beértem, lábamon végig folyt a sperma, de nem érdekelt. A hűtőből elővettem egy üveg ásványvizet, töltöttem egy pohárral, és lehúztam. A szakács srác, és Misi néztek, aztán a srác odalépett, végig simított a kezével, és megmarkolászta a melleim. Misire néztem, aki csak annyit mondott, hogy a szakácsnak nem kell fizetnie. Ez jár neki a pénzen felül, ő pedig letolta a gatyáját, a pult felé fordított, a puncimba merítette nem túl méretes farkát, majd kihúzta, és a seggembe tolta. A fülembe súgta, hogy még sosem látott ennyire izgató segget, mint az enyém. Idegesen nyögtem fel, de nem tehettem semmit. Vállaltam a munkát, még ha nem is tudtam, hogy ez is vele járt. Lassan dolgozott bennem, teljesen behatolt, ki-be járt, én a pultnak támaszkodtam, és hagytam, hogy azt csináljon, amit csak akar. Nem kellett neki sok, alig két perc után elélvezett. Maga felé fordított, nyelvét a torkomig tolta, majd intézett egy „nem volt rossz” mondatot felém, és ott hagyott.
Pár percig álltam, és figyeltem, majd erőt vettem magamon, és visszamentem végezni a dolgom. Odakint már csak Zsófi volt, és a két öreg, akiken nemrég még a csajok lovagoltak, akik eltűntek, azzal a vénséggel együtt, aki nemrég nyársalt fel. Ahogy odaléptem az két szabad vénember értem nyúlt. Maguk elé térdeltettek, és félig lankad farkukat felváltva tömték a számba. Szó szerint lélegzetvételnyi időm sem maradt. Perceken át kényeztettem őket, mikor az egyik megfogott, és az ölébe ültetett. Ráültem merev farkára, és vonaglottam. Ő a seggembe markolt, a melleimbe harapott, majd megcsókolt. Rátapadt a számra, mint egy tini srác, és pörgött a nyelvével. Undorító volt, azt hittem elhányom magam. A másik lökött nekem egy tízest, majd felállt. Zsófihoz sétált, aki pont végzett. Újabb adag spermát kapott a szájába. az öreg felsegítette, majd a szembe lévő kanapéhoz vitte, lefektette, és farkával a puncijába hatolt.
Én egyre gyorsabban vonaglottam, aminek hamar meglett az eredménye. Az emberem elélvezett. Adott még egy csókot, majd egy kis pénzt, és elengedett, de nem lélegezhettem fel. Aki eddig Zsófit kínozta magához húzott. Mire bármit szólhattam volna, belém tolta előröl, hátulról a vibrátorokat, melyek brutál módon rezegtek. Hamar készen lettem, és legalább annyira csöpögtem, mint ő nemrég. Állati jó érzés volt, ahogy egyre jobban erősödött odalent a bizsergés. Hullámokban söpört végig a testemen, zihálva kapkodtam a levegőt, míg végül nem bírtam tovább, és kitörtem, mint egy vulkán. Hatalmas erővel söpört végig testemen az orgazmus, a vén fasz pedig élvezettel bámult, és nem hagyta, hogy kiszedjem magamból a botokat, melyek tovább rezegtek, én pedig remegve álltam, és olyat éltem át, mint még soha. Megállás nélkül, egymás után söpört végig rajtam a gyönyör, azt hittem sosem lesz vége. Egyszerre szenvedtem, és élveztem is, végül én sem bírtam tovább, és a földre rogytam, az öreg viszont ekkor sem kegyelmezett. Felkelt, és a levegő után kapkodó számba tömte a farkát. Fulladozni kezdtem, ő pedig csak kefélte a szám. Odalent totál készen voltam, úgy éreztem meghalok… ekkor valaki kihúzta belőlem a vibrátorokat. Felsóhajtottam, egy pillanatra megkönnyebbülhettem, aztán ismét belém hatoltak. Elterültem a földön. A vibrátort belém helyező idős úr fölém térdelt, és tovább baszta a szám, míg egy másik, akivel addig még nem volt dolgom, a puncimba hatolt, és gyors csípőmozgással kefélt.
A számat tuszkoló öreg hamar elélvezett. Belém ürítette minden cseppjét, aztán eltűnt. Nyeltem párat, miközben odalent egyre jobban megdolgoztak, végül az a fasz is elsült, én pedig magamra maradtam a földön elterülve.
Percekkel később Zsófi segített fel. A konyhába mentünk, az órán láttam, hogy már éjjel kettő is elmúlt.
Misi odaröffentette, hogy „jók voltatok lányok”, majd adott húsz percet, hogy felöltözzünk.
Túl lettem rajta. Könnyekkel küszködve borultam Zsófi vállára. Egyikünk sem szólt semmit.
Itthon vettem egy forró zuhanyt, aztán összeszámoltam a pénzt. Kettőszázkilencvenezer. Soha életemben nem fogtam még annyi pénzt a kezemben. Három fel é szedtem, aztán három különböző helyre rejtettem. Nem akarom, hogy a bácsikám megtalálja, és elvegye. Ez a pénz jelenti a jövőm Ákossal, akivel ismét olyat tettem, amit nem érdemelt meg.
Soha többet nem fogok ilyet tenni, akkor sem, ha a nagybátyám elveszi minden pénzem.

A bejegyzés trackback címe:

https://bubajosbajkevero.blog.hu/api/trackback/id/tr745714158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: szex erotika szopás maszti gruppen anál nyalás leszbi bajkeverő bájos bajkeverő Bájos
süti beállítások módosítása