Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bűbájos Bajkeverő

Friss topikok

  • Lecter Hannibál: Én nagyon sajnálom, hogy vége a történetnek és hogy ilyen tragikus vége lett.. de mindennek ellené... (2014.02.13. 18:48) Bájos Bajkeverő
  • Lecter Hannibál: Nagyon jó a történet, és eddig minden részét elolvastam ;) és csak igy tovább :) (2014.01.29. 04:28) Bájos Bajkeverő
  • Mágikus Laura: Egy kis erotika: magicmilf.blog.hu/2014/01/03/egy_bortura_tortenete (2014.01.06. 11:47) Erotikus filmek

Címkék

anál (17) bajkeverő (37) Bájos (38) bájos bajkeverő (38) erotika (45) film (7) gruppen (14) leszbi (14) maszti (31) nyalás (20) szex (43) szopás (29) teen (10) Címkefelhő

Bájos Bajkeverő

2013.12.24. 06:33 | Bűbájos Bajkeverő | Szólj hozzá!

2013.12.24.

Az élet mindig hoz váratlan eseményeket, és néha megadja azt, amire mindig is vágytunk. Nemsokára itt a karácsony, az év legjobban várt ünnepe, én viszont már egy nappal előtte megkaphattam azt az ajándékot, ami oly rég vágytam.
Délelőtt kilencre jött értem Bogi. Megkért, hogy tartsak vele bevásárolni, mert még pár apróságot meg kell vennie karácsonyra. Az elmúlt pár napban nemigen beszéltünk, kicsit elhanyagoltam, ami miatt mérges is volt rám. Ákos minden szabadidőm leköti, amit nem is bánok, mert minden pillanatban rá vágyom. Ő életem első, igazi nagy szerelme. Végre boldog vagyok. Igazán boldog.
Az egész délelőttöt a városban töltöttük. Ebédre értünk hozzájuk haza. Csak ketten voltunk, mert a barátja bevállalt egy plusz melót, és 1 napig távol lesz.
Ebéd után megbontottunk egy üveg vörösbort, és becsomagoltuk az ajándékokat. Mire végeztünk velük, az üveg kiürült mi pedig berúgtunk. Persze egyikünk sem bánta. Bogi felajánlotta, hogy aludjak nála. Ez jó ötletnek tűnt, mert legalább nem kellett részegen az utcán bolyonganom. Megbontottunk még egy üveggel, és beültünk a tv elé. Nem nagyon néztük, inkább csak kapcsolgattuk. Belemerültünk a beszélgetésbe, abba, hogy megálmodjuk milyen életünk lesz Londonban. Ő is nagyon várja már. Elege van az itteni életből, abból, hogy ugyan dolgozik, de pénze még sincs belőle. Annyit keres csak, amennyi a megélhetésre elég, de házra, utazásra, gyerekre nem. Hozzám hasonlóan ő is szeretne gyerekeket, méghozzá egy-két éven belül. Remélem az enyémek apja Ákos lesz. Odakint nagyon jó életünk lesz. Szeretném, ha ő lenne a gyerekeim apja, együtt nevelnénk fel őket, és öregednénk meg. Minden gondolatom körülötte forog, és arról álmodozom, hogy örökké együtt leszünk. Lehet, hogy butaság, de másképp nem tudom elképzelni az életemet, csak vele.
Boginak is meséltem róla. Örül, hogy végre van valakim, és boldog vagyok.
Az egész délutánt átbeszélgettük, és mire észbe kaptunk már este kilenc is elmúlt. Gyors lezuhanyoztunk, majd ágyba bújtunk, és akkor olyan történt, amit csak a legvadabb álmaimban mertem elképzelni.  Bogi a paplan alatt elkezdte a testem simogatni. Végig simította a lábaim, hasam, mellem, majd a puncim. Meglepődve néztem rá, és láttam a tüzet a szemében. Lerántotta rólam a takarót, meztelenre vetkőztetett, majd ő is azzá vált. Sose hittem volna, hogy erre valaha sor kerül. Régóta tetszett, vágytam a testére, de sose gondoltam, hogy ez lehetséges. Talán a bor volt rá hatással, és merte megtenni az első lépést, aminek nagyon örülök, mert végre megkaphattam a legjobb barátnőmet.
Hozzám hajolt, és megcsókolt. Lágyan érintette az ajkam. Nyelve finom, lassú pörgésbe kezdett. Végig simítottam a testét, seggébe markoltam, majd a puncijához nyúltam. Legalább olyan nedves volt, mint az enyém. Körkörös mozgással izgattam, ő csókjaival elindult végig a testemen. Puncimhoz érve rám nézett, majd eltűnt a lábaim közt. Nyelve végig szántott, majd rám tapadt, és belém csókolt. Tudta mit kell tennie. Elöntött a forróság, nagyon jól csinálta. Vadul esett lüktető ágyékomnak, nyelvével csiklóm ostorozta, két ujjal a puncim mélyére hatolt, és dugott. Elterültem az ágyon, két kézzel markoltam a lepedőt, és hagytam, hogy kényeztessen. Ő pedig a lehető legjobban csinálta. Akármennyire is szerettem volna elhúzni az időt, nem sikerült. Percek alatt a csúcsra értem, szó szerint kitörtem odalent. Az orgazmus átjárta az egész testem, perceken át élveztem. Ő mellém kúszott, és megcsókolt. Kezemmel a lába közé nyúltam, és csiklóját morzsolgattam. Ő még hamarabb a csúcsra ért. Gyönyörű teste van. A mellei közepesen nagyok, feszesek, a puncija csupaszra borotvált, a feneke pedig kicsi, kerek, és feszes. Teljesen feltüzelt. Már régóta vágytam rá, és végre megkaphattam. Hosszasan csodáltam. Egymáshoz bújtunk, ő adott egy jó éjt csókot, majd fejét a mellkasomra tette. Egymást simogatva aludtunk el. 

A bejegyzés trackback címe:

https://bubajosbajkevero.blog.hu/api/trackback/id/tr835706851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: szex erotika maszti nyalás leszbi bajkeverő bájos bajkeverő Bájos
süti beállítások módosítása